نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

سورپرایز استقلال برای هواداران| بخوانید قاسمی‌نژاد بنویسید دژاگه!

  • کد خبر: ۶۱۵۰۴
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
سورپرایز استقلال برای هواداران| بخوانید قاسمی‌نژاد بنویسید دژاگه!
کاور اشکان با امین، سیاست جذاب استقلال در آخرین روز‌های بازار نقل‌و انتقالات است، اتفاقی که اگر رخ دهد، بمب واقعی نقل و انتقالات را به سود استقلال و فرهاد مجیدی خواهدترکاند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ کار استقلال در فصل نقل‌و انتقالات زمستانی با جذب ۲ بازیکن تمام می‌شود. فرهاد مجیدی در نقل‌و‌انتقالات قصد داشت سروش رفیعی یا مجتبی حق‌دوست را به خدمت بگیرد که البته جذب هر ۲ بازیکن با مخالفت ۲ باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن منتفی شد؛ اما حالا فرهاد مجیدی بعد از جذب آرمان رمضانی، نام ۴ بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده که قرار است از بین آن‌ها استقلال ۲ بازیکن را به خدمت بگیرد. استقلال در کنار مذاکره با امین قاسمی‌نژاد به‌صورت موازی مذاکره با اشکان دژاگه را هم پیش برده و قرار است از بین آن‌ها یکی را به خدمت بگیرد.
 
شاید در نگاه اول جذب دژاگه دور‌از‌ذهن به نظر برسد، اما این بازیکن از شرایط پرداختی باشگاه تراکتور اصلا راضی نیست و گفته می‌شود احتمال این موضوع وجود دارد که او تصمیم به جدایی بگیرد. مجیدی از مسئولان باشگاه استقلال خواسته است از بین قاسمی نژاد و دژاگه، یکی را جذب کنند. در‌این‌بین فرهاد مجیدی روی جذب آرمین سهرابیان و رضا میرزایی هم نظر مثبت دارد و هرکدام که با استقلال به توافق برسند، جذب نفر دوم منتفی می‌شود. اکنون لیست استقلال پر است و با جدایی دانشگر و فرشید باقری، آبی‌ها می‌توانند ۲ بازیکن جذب کنند.

سیاست جذاب آبی‌ها برای بستن قرارداد

بررسی دوباره روند بستن قرارداد آرمان رمضانی با استقلال نشان می‌دهد کادر مدیریتی این تیم بازی در این بازار را به‌خوبی بلد است و در‌حالی‌که امین قاسمی‌نژاد به‌عنوان یک ستاره در رأس پیکان گمانه‌زنی‌ها قرار داشت، آبی‌پوشان مذاکرات پنهانی خود را با مهاجم بلند‌بالای پرسپولیس شروع کردند و در ادامه هم موفق شدند او را به اردوگاه خودی وارد کنند.

به نظر می‌رسد این سناریو یک بار دیگر هم در حال اجرا‌شدن است و این‌بار ستاره‌ای که جذب استقلال خواهد شد، اشکان دژاگه باشد. دژاگه که از شرایطش در تبریز راضی به نظر نمی‌رسد، احتمالا در سال‌۹۹ قراردادش را با استقلال امضا خواهد کرد تا یک ستاره دیگر هم به جمع آسمان آبی استقلال اضافه شود.

قاسمی‌نژاد در راه سیرجان!

امین قاسمی‌نژاد در این فصل به‌اندازه‌ای در لیگ برتر برای پدیده خوب بازی کرد که به سوژه داغ فصل نقل‌و‌انتقالات تبدیل شد. وینگر شمالی سرخ‌پوشان مشهدی یکی از بازیکنانی است که فرهاد مجیدی برای تقویت تیمش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر حساب ویژه‌ای روی او باز کرده و به مدیران تیمش اعلام کرده و از آن‌ها خواسته است هر طور شده وی را جذب کنند. این بازیکن در نیم‌فصل اول ۸ گل برای پدیده به ثمر رساند تا ثابت کند در سن سی‌وچهارسالگی از توانمندی‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار است.
باشگاه پدیده که با تغییرات مدیریتی روبه‌رو شده است، مشکلات و چالش‌های زیادی را مقابل خود می‌بیند. آن‌ها در هفته‌های اخیر وضعیت چندان‌خوبی را پشت‌سر نگذاشته‌اند و برای فرار از این مشکلات، قصد فروش ستاره خود را دارند.
 
استقلال، گل‌گهر و تراکتور باشگاه‌هایی هستند که برای جذب قاسمی‌نژاد صف کشیده و به باشگاه پدیده پیشنهاد داده‌اند. باشگاه استقلال تا چند روز پیش شانس زیادی برای جذب این بازیکن داشت. آن‌ها که با قاسمی‌نژاد مذاکره کرده و به توافق رسیده بودند، با پیشنهاد مالی پدیده اختلاف رقم چندانی نداشتند؛ اما پیشنهاد باشگاه گل‌گهر باعث شد تا رقم پیشنهادی باشگاه پدیده به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش پیدا کند. باشگاه پدیده در آخرین تماس خود به استقلالی‌ها رقم ۵‌میلیارد تومان بعلاوه یکی از بازیکنان این تیم (فرشید باقری) را پیشنهاد داده است و این رقم سنگ بزرگی پیش پای استقلال برای ناکامی در جذب قاسمی‌نژاد محسوب می‌شود.
 
استقلال نیز که به‌تازگی موفق به پرداخت مطالبات بودوروف شده و پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه هنوز بسته است، حاضر نیست این مبلغ را به باشگاه پدیده پرداخت کند و آن‌ها سرگرم چانه‌زنی با مشهدی‌ها هستند تا تخفیف بگیرند. از‌سوی‌دیگر گل‌گهر مشکلی برای پرداخت رقم رضایت‌نامه پدیده ندارد و تنها‌مشکل آن‌ها قاسمی‌نژاد است که دوست ندارد به سیرجان برود و به مسئولان تیمش اعلام کرده است می‌خواهد سال‌های پایانی دوران فوتبالش را در جمع آبی‌پوشان تهرانی پشت‌سر بگذارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->